دانلود آموزش ایجاد یک صحنه تولید افکت ویژه با استفاده از هودینی با سایمون لیتلجان

آموزش ایجاد یک صحنه تولید افکت ویژه با استفاده از هودینی با سایمون لیتلجان

در این آموزش، سایمون لیتلجان با استفاده از نرم افزار هودینی به شرح مراحل ایجاد یک صحنه تولید افکت ویژه می‌پردازد. او از تکنیک‌های پیشرفته هودینی برای ایجاد افکت‌های واقع‌گرایانه و شگفت‌انگیز استفاده می‌کند. در این آموزش، شما با اصول اساسی هودینی آشنا می‌شوید و نحوه استفاده از ابزارها و منابع مختلف برای ایجاد افکت‌های تولیدی را فرا می‌گیرید. با تکنیک‌های ساخت ویرایشگر پارتیکل‌ها، سیستم‌های فیزیکی و شبیه‌سازی‌های هودینی، صحنه‌سازی و ایجاد افکت‌های واقع‌گرایانه را فرا می‌گیرید. این آموزش مناسب برای علاقه‌مندان به گرافیک کامپیوتری، افرادی که در صنعت تولید افکت‌های ویژه فعالیت می‌کنند و همچنین هنرجویانی است که تمایل دارند مهارت‌های هودینی خود را بهبود بخشند.

[tabs type=”horizontal”] [tabs_head] [tab_title] توضیحات [/tab_title] [tab_title] ویدیو معرفی [/tab_title] [/tabs_head] [tab]

Simon Littlejohn، ناظر FX را دنبال کنید، با استفاده از Houdini و Nuke مجموعه‌ای از افکت‌ها را ایجاد می‌کند، از پیچک‌های خردکننده استخوان گرفته تا حمله لزج شاخک. سایمون به عنوان خلق یک شات کامل، از ابتدا تا انتها، به کارگاه نزدیک می شود که فرآیندها و تکنیک های خود را در طول مسیر آشکار می کند.

سایمون با بیش از یک دهه تجربه در صنعت، روش‌های آزموده‌شده و مورد اعتماد خود را برای تولید منحنی‌های رویه‌ای با استفاده از حلقه‌های for دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از VEX ساده و در عین حال قدرتمند، آن منحنی‌ها را به هر شخصیت انیمیشنی متصل کنید. از آنجا، او آموزش می‌دهد که چگونه آن منحنی‌ها را در طول زمان در الگوهای بصری جالب «رشد» کرده و در نهایت هندسه سه‌بعدی با وفاداری بالا را از آنها ایجاد کنید. تکنیک دوم در این کارگاه نحوه ایجاد یک دنباله لجن را توضیح می‌دهد که با تسخیر پیچک‌ها بر بدن کاراکتر باقی مانده است. Simon نحوه ایجاد این افکت بسیار قابل کنترل بدون نیاز به شبیه سازی FLIP را به اشتراک می گذارد، که اغلب می تواند گران و غیرقابل پیش بینی باشد.

افکت زیر بر شلیک پیچک های شبکه ای از بدن کاراکتر و اتصال آنها به محیط اطرافش تمرکز دارد. Simon توضیح می‌دهد که چگونه با استفاده از VEX ساده، محدودیت‌ها ایجاد کنید و منحنی‌های متحرک را از طریق شبیه‌سازی vellum اجرا کنید تا به واقع‌گرایی افکت کمک کنید. علاوه بر این، نحوه ایجاد الگوهای تاربندی بسیار دقیق که از انیمیشن منحنی‌های شما پیروی می‌کنند، کشف خواهید کرد. برای اثر نهایی، سایمون تمام تکنیک های پوشش داده شده را دوباره مرور می کند تا شاخکی ایجاد کند که از دست شخصیت می ترکد و مستقیماً به دوربین شلیک می کند.

هر اثر نشان داده شده در این کارگاه بسیار سازگار است و می تواند برای طیف گسترده ای از نیازها استفاده شود. در بخش پایانی آموزش، سایمون در مورد نحوه سایه زدن و رندر کردن افکت ها صحبت می کند و نظرات نهایی خود و همچنین بررسی رندر نهایی را ارائه می دهد.

منابع قابل دانلود ارائه شده با این کارگاه شامل پروژه هودینی و فایل های شخصیت می باشد.

[/tab] [tab] [/tab] [/tabs]

برای دیدن آموزش های بیشتر از هودینی میتوانید به صفحه آموزش هودینی مراجعه کنید.

معتبرترین فروشگاه

این کار محتوای کنونی ویرایشگر را با آخرین نسخهٔ ذخیره‌شده جایگزین می‌کند. می‌توانید از دکمه‌های بازگردانی/بازانجام برای بازگرداندن محتوای پیشین یا استفاده از محتوای تازه استفاده کنید.

بالاترین کیفیت محصولات

بالاترین امنیت خرید

خرید و دانلود آنی

پشتیبانی بسیار سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up